GTECHGTECH

Pobierz program pomocy zdalnej

Grafika do Comarch ERP e-sklep

Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami

Comarch ERP Optima

Program do zarządzania i księgowości

Comarch ERP Optima to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa.

To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne aplikacje.

Przedstawiamy Państwu podstawowe procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwie obsługiwane przez najczęściej wybierane przez naszych klientów moduły programu.

HANDEL I USŁUGI

FAKTURY

Moduł Faktury gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty itp. Dodatkowymi atutami jest cennik z dowolną ilością cen, możliwość wyliczenia wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur.

HANDEL

Handel został stworzony do pomocy w fakturowa-niu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy. Rozszerzona wersja Handel Plus daje m.in. możliwość szczegółowego opisywania dostaw za pomocą cech. Dzięki współpracy z Comarch Mobile, aplikacji przeznaczo-nej dla urządzeń przenośnych, sprzedaż prowadzona poza firmą jest znacznie efektywniejsza.

DETAL

Moduł Comarch ERP Optima Detal to specjalnie zaprojek-towana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czy-telny interfejs czyni z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każ-dym sklepie.

SERWIS

Moduł ten dedykowany jest firmom zajmującym się dzia-łalnością serwisową.
Umożliwia on:

  • Obsługę zleceń firm serwisowych
  • Harmonogramowanie zadań
  • Automatyczne fakturowanie zleceń
  • Rejestrowanie urządzeń serwisowanych

e-Sklep

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenia własnego skle-pu internetowego.
Comarch ERP e-Sklep wyróżnia:

  • Pełna integracja z Comarch ERP Optima – automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów
  • Integracja z serwisem aukcyjnym Allegro, galerią wszystko.pl, porównywarkami cen oraz z serwisami płatności online
  • Równoległa sprzedaż poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook
  • Statystyki i dokładne raporty sprzedażowe
  • Skuteczne pozycjonowanie w Google

Wszystko.pl

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na Wszystko.pl są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

KSIĘGOWOŚĆ I OBSŁUGA KADR

ŚRODKI TRWAŁE

Moduł ten pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Moduł pozwala m.in. na:

  • Tworzenie planów amortyzacji
  • Automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych
  • Rejestrowanie historii środka trwałego

BIURO RACHUNKOWE

Moduł Biuro Rachunkowe jest centralnym miejscem pracy każdego biura rachunkowego. Jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można seryjnie rozliczać obsługiwanych klientów, organizować pracę w biurze, kontrolować czas pracy nad dokumentami.

KSIĘGA PODATKOWA

Obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

KSIĘGA HANDLOWA

Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

PŁACE I KADRY

Umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz:

  • Współpracuje z programem Płatnik
  • Nalicza i drukuje deklaracje podatkowe
  • Wylicza składki ZUS i deklaracje
  • Zapewnia obsługę korekt list płac
  • Umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US

KASA/BANK

Niezbędny element w każdej firmie, umożliwiający ewidencję wszystkich wydatków i wpływów. Dostarcza informacji o stanie środków pieniężnych oraz zapewnia prowadzenie rozrachunków, planowanie płatności, kontrolę płynności finansowej przedsiębiorstwa czy współpracę z bankowością elektroniczną.

ZARZĄDZANIE

CRM

CRM to moduł dzięki, któremu można zarządzać relacjami z klientami oraz zadaniami pracowników związanymi z obsługą klien-tów. Moduł umożliwia prowadzenie firmowej skrzynki poczty elektronicznej jak również tworzenie i zarządzanie ofertami. CRM pozwala również na łatwą obsługę faktur cyklicznych.

PULPIT MENADŻERA

To narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia:

  • Dostęp do informacji o firmie poprzez Internet
  • Stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach
  • Gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach
  • Bezpieczeństwo prezentowanych infor-macji z urządzeń mobilnych.

Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartphone) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.

ANALIZY BI

W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do ponad 100 najpotrzebniejszych raportów i analiz z każdego obszaru dzia-łalności firmy: sprzedaży, zakupów, księgo-wości oraz kadr i płac. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w programie danych. Analizy przedstawione są w po-staci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które można do-wolnie modyfikować.

OBIEG DOKUMENTÓW

Masz dość bałaganu związa-nego z papierologią? Obieg dokumentów jest właśnie dla Ciebie! Ten moduł pozwala na groma-dzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.



Jesteś właścicielem mikro, małej lub średniej firmy? Chcesz lepiej zarządzać firmą i zawsze podejmować trafne decyzje?
Comarch ERP Optima to rozwiązanie właśnie dla Ciebie!

Z programem Comarch ERP Optima zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, zyskasz nowych klientów, będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz danych dotyczących Twojej firmy.

Comarch ERP Optima to program składający się z modułów, dzięki czemu bardzo łatwo można go rozbudować. Pełna integracja modułów i jedna baza danych sprawia, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz!

Zaufanie, jakim obdarzyło nas już ponad 50 000 firm korzystających z systemu Comarch ERP Optima to efekt wieloletniego doświadczenia, konsekwentnego doskonalenia produktu zgodnie z sugestiami naszych klientów oraz wprowadzania aktualizacji programu pod kątem zgodności z ciągle zmieniającymi się przepisami.

Wysoką jakość programu Comarch ERP Optima potwierdzają liczne nagrody, takie jak: Godło TERAZ POLSKA przyznane w XIV edycji konkursu, rekomendacja Stowarzyszenia Księgowych w Polsce czy Winning Customers Award w kategorii Small Business Solution of the Year, przyznawane przez firmę Microsoft.

Kupując program Comarch ERP Optima klient otrzymuje na okres 12 miesięcy Comarch Asysta, czyli gwarancję na oprogramowanie, jego uaktualnienia, dostęp do bazy wiedzy gromadzonej na Indywidualnych Stronach Klienta jak również możliwość wsparcia merytoryczno-technicznego ze strony specjalistów Comarch.

Program Comarch ERP Optima jest dostępny również w modelu usługowym gdzie Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do oprogramowania poprzez przeglądarkę internetową.

Obsługa księgowa

Wartością dodaną dla klientów Comarch ERP Optima jest możliwość skorzystania z iKsięgowość24 – unikalnej usługi rachunkowo-księgowej stworzonej dla małych firm. Dzięki niej przedsiębiorcy w korzystnej cenie otrzymują profesjonalną obsługę księgową, świadczoną przez sprawdzone biura rachunkowe.

Zabezpiecz dane swojej firmy

Tylko system dobrze zabezpieczony jest akceptowalnym narzędziem informatycznym w prowadzeniu biznesu. IBARD to profesjonalna usługa do automatycznego tworzenia kopii zapasowych danych online. Dzięki IBARD firma może skutecznie przeprowadzić backup i archiwizację cennych plików pochodzących m.in. z Comarch ERP Optima czy komputerów pracowników.

Oprogramowanie dla przychodni i gabinetów lekarskich

Comarch OptiMed24
Comarch MedNote
Asseco mMedica

Kontakt

32 380 70 50
660 199 899
info@gtech.pl

agencja reklamowa | strony internetowe | sklepy internetowe | domeny | hosting | prezentacje multimedialne | wizytówki | karty biznesowe | papier firmowy | ulotki | foldery | katalogi | teczki ofertowe | etykiety | kalendarze | komputery | oprogramowanie | sieci komputerowe | InsERT | Systemy Comarch | Comarch ERP Optima | Comarch ERP Optima w modelu usługowym | Comarch e-Sklep | Comarch OptiMed24 | Asseco mMedica | Wdrożenia | Tarnowskie Góry | Śląsk | Bytom | Gliwice | Piekary Śląkie | Zabrze | Chorzów | Katowice | Częstochowa

© 2005-2024 GTECH informatyka & reklama. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności