mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.
mMedica to program stworzony przez specjalistów w swojej branży. Funkcje obsługi rozliczeń z NFZ projektowali i tworzyli specjaliści od rozliczeń i statystycy. Projektowanie części związanej z obsługą medyczną powierzyliśmy lekarzom. Pracownicy służby zdrowia uczestniczyli również w projektowaniu i weryfikacji interfejsu. Natomiast współpracą z bazą danych i techniczną stroną projektu zajęli się informatycy.
mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia pracy na każdym etapie obsługi pacjenta. Prosty i sprawny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu, ułatwia organizację pracy. Kompletny, a jednocześnie przejrzysty i łatwy w obsłudze zestaw funkcji do tworzenia dokumentacji medycznej pozwala skrócić czas wizyty. Natychmiastowy dostęp do historii leczenia, automatyzacja wydruku recept, zaleceń i skierowań, słowniki i bazy dostarczające wszystkich potrzebnych informacji oraz wiele innych funkcji, tworzą razem narzędzie, które pozwala oszczędzać czas przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług.
mMedica Standard została tak skonstruowana, aby użytkownik mógł w pełni decydować o zakresie wykorzystania tego programu. Przemyślany dobór funkcji oraz nowatorska konstrukcja samej aplikacji sprawiają, że użytkownik nie jest zmuszany do zmiany swojego sposobu pracy, aby go dostosować do sposobu działania programu.
Decyzja o wyborze mMedica Standard nie jest decyzją wymuszającą planowanie wizyt pacjentów czy gromadzenie elektronicznej dokumentacji. Pracę z tym programem można rozpocząć od gromadzenia samych informacji rozliczeniowych (podobnie jak w wersji podstawowej). Nie trzeba budować sieci czy kupować dodatkowych komputerów, aby rozpocząć pracę z tym programem. Wykorzystanie nowych funkcji można rozpocząć w dowolnym czasie i w kolejności dyktowanej potrzebami, a nie przymusem związanym ze sposobem pracy aplikacji.
Moduł Stomatologia umożliwia wprowadzanie i przechowywanie informacji o leczeniu Pacjenta w najbardziej naturalnej formie - diagramu zębowego. Na diagramie można ewidencjonować zarówno świadczenia rozliczane przez NFZ, jak również usługi komercyjne. Zaawansowana funkcja rozliczeń z pozwala automatycznie tworzyć pozycje rozliczeniowe na podstawie zrealizowanych świadczeń.
Moduł wspomaga przygotowanie sprawozdań MZ-11, MZ-12, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-29A i ZD-3 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.
Zestaw analiz i raportów wspomagających monitorowanie bieżącej działalności z opcją dostosowania raportów do indywidualnych potrzeb.
Narzędzie umożliwiające korzysta-nie z bazy leków Pharmindex bez-pośrednio z programu mMedica. Zawiera pełną bazę leków wraz ze szczegółowymi opisami.
Zaawansowane, ale bardzo proste w użyciu narzędzie do bieżącej kontroli interakcji leków przepisywanych pacjentowi.
Moduł Personalizacyjny rozszerza możliwości dostosowania sposobu działania programu do własnych potrzeb. Zapewnia konfigurację słowników, skrótów klawiszowych oraz zakresu danych wyświetlanych w kartotece pacjenta.
Dedykowane interfejsy użytkownika umożliwiające pracę mMedica na netbookach oraz z wykorzystaniem ekranów dotykowych.
Rozszerzenie dla jednostek realizujących usługi komercyjne. Podstawowe funkcje: obsługa świadczeń komercyjnych, umów komercyjnych, systemów abonamentowych, tworzenie i ewidencja rachunków za usługi komercyjne, obsługa urządzeń fiskalnych.
EDM zawiera te same informacje, co dokumentacja papierowa. Dane i informacje medyczne odnoszące się do stanu zdrowia pacjenta lub świadczeń udzielonych w zakładzie opieki zdrowotnej, są gromadzone i udostępniane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Używając mMedica w codziennej pracy lekarz zapisujący informacje w kartotece pacjenta w ogóle nie zauważa istnienia EDM. Obsługa wizyty pacjenta przy pomocy mMedica bez EDM nie różni się specjalnie od obsługi wizyty z wykorzystanie mMedica z elektroniczną dokumentacją medyczną. Dokumenty elektroniczne są tworzone automatycznie i tak samo zostają zabezpieczone i zapisane. Wszystkie czynności niezbędne do utworzenia dokumentacji elektronicznej wykonywane są przez program po zatwierdzeniu dokonanych wpisów i po zakończeniu wizyty. Oczywiście informacje zgromadzone w bazie danych również zostają zabezpieczone. To jest podstawowy mechanizm tworzenia dokumentacji. Ponadto mMedica zawiera jeszcze wiele innych rozwiązań ułatwiających pracę lekarza.
Comarch ERP Optima
Comarch e-Sklep
Comarch IBARD
Insert GT
ILUO
Aura B2B
Asseco WAPRO
32 380 70 50
660 199 899
info@gtech.pl