GTECHGTECH

Pobierz program pomocy zdalnej

Grafika do Comarch ERP e-sklep

Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami

Asseco mMedica

Program dla przychodni i gabinetów

mMedica mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.

mMedica to program stworzony przez specjalistów w swojej branży. Funkcje obsługi rozliczeń z NFZ projektowali i tworzyli specjaliści od rozliczeń i statystycy. Projektowanie części związanej z obsługą medyczną powierzyliśmy lekarzom. Pracownicy służby zdrowia uczestniczyli również w projektowaniu i weryfikacji interfejsu. Natomiast współpracą z bazą danych i techniczną stroną projektu zajęli się informatycy.
mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia pracy na każdym etapie obsługi pacjenta. Prosty i sprawny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu, ułatwia organizację pracy. Kompletny, a jednocześnie przejrzysty i łatwy w obsłudze zestaw funkcji do tworzenia dokumentacji medycznej pozwala skrócić czas wizyty. Natychmiastowy dostęp do historii leczenia, automatyzacja wydruku recept, zaleceń i skierowań, słowniki i bazy dostarczające wszystkich potrzebnych informacji oraz wiele innych funkcji, tworzą razem narzędzie, które pozwala oszczędzać czas przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług.
mMedica Standard została tak skonstruowana, aby użytkownik mógł w pełni decydować o zakresie wykorzystania tego programu. Przemyślany dobór funkcji oraz nowatorska konstrukcja samej aplikacji sprawiają, że użytkownik nie jest zmuszany do zmiany swojego sposobu pracy, aby go dostosować do sposobu działania programu.
Decyzja o wyborze mMedica Standard nie jest decyzją wymuszającą planowanie wizyt pacjentów czy gromadzenie elektronicznej dokumentacji. Pracę z tym programem można rozpocząć od gromadzenia samych informacji rozliczeniowych (podobnie jak w wersji podstawowej). Nie trzeba budować sieci czy kupować dodatkowych komputerów, aby rozpocząć pracę z tym programem. Wykorzystanie nowych funkcji można rozpocząć w dowolnym czasie i w kolejności dyktowanej potrzebami, a nie przymusem związanym ze sposobem pracy aplikacji.

Podstawowe cechy

  • mMedica pozwala prowadzić Elektroniczną Dokumentację Medyczną
  • mMedica zapewnia pełne rozliczanie z NFZ
  • mMedica to bogaty pakiet narzędzi wspomagających i przyśpieszających obsługę pacjenta
  • mMedica obsługuje pełną komunikację z NFZ
  • mMedica pozwala na rozbudowę programu przy zachowaniu zarówno zgromadzonych danych, jak i pieniędzy wydanych na zakup poprzednich wersji – rozbudowa w formie rozszerzeń, a nie zakupu nowych programów
  • mMedica wspomaga przenoszenie danych z innych programów.
  • mMedica nie narzuca zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości
  • mMedica dostosowuje się do potrzeb – możliwość wyboru odpowiedniej wersji aplikacji
  • mMedica zapewnia bezpieczeństwo zgromadzonych danych –automatyczne tworzenie kopii zapasowych oraz możliwość odtwarzania bazy danych
  • mMedica pozwala zachować ciągłość rozliczeń – kontrola limitów, poprawne sprawozdania zbiorcze z uwzględnieniem wszystkich pozycji od początku obowiązywania umowy
  • mMedica obsługuje funkcje związane z systemem RUM (słowniki, karty elektroniczne, kupony)
  • mMedica korzysta z wydajnej i bezpłatnej bazy danych pozwalającej na pracę w dużych instalacjach sieciowych – nawet najprostsza wersja programu może pracować w sieci obsługującej wiele stanowisk.

Moduły dodatkowe

Stomatologia

Moduł Stomatologia umożliwia wprowadzanie i przechowywanie informacji o leczeniu Pacjenta w najbardziej naturalnej formie - diagramu zębowego. Na diagramie można ewidencjonować zarówno świadczenia rozliczane przez NFZ, jak również usługi komercyjne. Zaawansowana funkcja rozliczeń z pozwala automatycznie tworzyć pozycje rozliczeniowe na podstawie zrealizowanych świadczeń.

Dane do sprawozdań MZ/GUS

Moduł wspomaga przygotowanie sprawozdań MZ-11, MZ-12, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-29A i ZD-3 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.

Raporty pomocnicze

Zestaw analiz i raportów wspomagających monitorowanie bieżącej działalności z opcją dostosowania raportów do indywidualnych potrzeb.

Baza leków Pharmindex

Narzędzie umożliwiające korzysta-nie z bazy leków Pharmindex bez-pośrednio z programu mMedica. Zawiera pełną bazę leków wraz ze szczegółowymi opisami.

Interakcje leków

Zaawansowane, ale bardzo proste w użyciu narzędzie do bieżącej kontroli interakcji leków przepisywanych pacjentowi.

Moduł personalizacyjny

Moduł Personalizacyjny rozszerza możliwości dostosowania sposobu działania programu do własnych potrzeb. Zapewnia konfigurację słowników, skrótów klawiszowych oraz zakresu danych wyświetlanych w kartotece pacjenta.

Alternatywne Interfejsy

Dedykowane interfejsy użytkownika umożliwiające pracę mMedica na netbookach oraz z wykorzystaniem ekranów dotykowych.

Moduł komercyjny

Rozszerzenie dla jednostek realizujących usługi komercyjne. Podstawowe funkcje: obsługa świadczeń komercyjnych, umów komercyjnych, systemów abonamentowych, tworzenie i ewidencja rachunków za usługi komercyjne, obsługa urządzeń fiskalnych.

Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

EDM zawiera te same informacje, co dokumentacja papierowa. Dane i informacje medyczne odnoszące się do stanu zdrowia pacjenta lub świadczeń udzielonych w zakładzie opieki zdrowotnej, są gromadzone i udostępniane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Używając mMedica w codziennej pracy lekarz zapisujący informacje w kartotece pacjenta w ogóle nie zauważa istnienia EDM. Obsługa wizyty pacjenta przy pomocy mMedica bez EDM nie różni się specjalnie od obsługi wizyty z wykorzystanie mMedica z elektroniczną dokumentacją medyczną. Dokumenty elektroniczne są tworzone automatycznie i tak samo zostają zabezpieczone i zapisane. Wszystkie czynności niezbędne do utworzenia dokumentacji elektronicznej wykonywane są przez program po zatwierdzeniu dokonanych wpisów i po zakończeniu wizyty. Oczywiście informacje zgromadzone w bazie danych również zostają zabezpieczone. To jest podstawowy mechanizm tworzenia dokumentacji. Ponadto mMedica zawiera jeszcze wiele innych rozwiązań ułatwiających pracę lekarza.

Oprogramowanie dla przychodni i gabinetów lekarskich

Comarch OptiMed24
Comarch MedNote
Asseco mMedica

Kontakt

32 380 70 50
660 199 899
info@gtech.pl

agencja reklamowa | strony internetowe | sklepy internetowe | domeny | hosting | prezentacje multimedialne | wizytówki | karty biznesowe | papier firmowy | ulotki | foldery | katalogi | teczki ofertowe | etykiety | kalendarze | komputery | oprogramowanie | sieci komputerowe | InsERT | Systemy Comarch | Comarch ERP Optima | Comarch ERP Optima w modelu usługowym | Comarch e-Sklep | Comarch OptiMed24 | Asseco mMedica | Wdrożenia | Tarnowskie Góry | Śląsk | Bytom | Gliwice | Piekary Śląkie | Zabrze | Chorzów | Katowice | Częstochowa

© 2005-2024 GTECH informatyka & reklama. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności